مطلب مورد نظر خود را پیدا کنید

بهترین فوتس اویل در اصفهان از کجا تهیه کنیم؟

فوتس اویل (Foots Oil) در اصفهان یک محصول جانبی که در طی فرایند پارافین جامد تولید می شود. در این مانده موم یا فوتس اویل به مقدار زیادی روغن و اسیدهای چرب یافت می شود. هنگام تخلیه روغن از اسلاک واکس یا مشتق شدن در جریان تولید پارافین نیمه تصفیه شده ایجاد می شود. Foots Oil در دمای معمولی با توجه به میزان درصد روغن به شکل مایع یا نیمه جامد است.

انواع بسته بندی فوتس اویل

خرید و فروش فوتس اویل (Foots Oil) در بشکه های آهنی به صورت فله ای انجام می شود. این محصول معمولا در بشکه های 220 لیتری با وزن خالص 175 کیلوگرمی بسته بندی می شود.

ویژگی بارز فوتس اویل (Foots Oil)

فوتس اویل دارای مقادیری از ترکیبات معطر و گوگرد غیراشباع است. این محصول مقاومت موم را در برابر اکسیداسیون کاهش می دهد. برای از بین بردن ناخالصی های وجود فرایند خاکی موم مذاب است. از دیگر ویژگی های فوتس اویل یا روغن پا که به عنوان ماده اشباع کننده هیدروفوبیا که در دسته آجر سوختی، ماده خام به منظور تولید روان کننده های گریس، روغن های حفاظتی و روان کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای مختلف  فوتس اویل

این محصول در مصارف مختلفی اعم از ضد آب کردن محصولات چوبی، صنعت کفش سازی، صنایع نئوپان، برزنت سازی، صنعت پلاستیک سازی، پولیشن و تولید انواع امولسیون های تخصصی کاربرد دارد. در ضمن از دیگر مصارف فوتس اویل می توان به تولید چسب و درزگیر، ضد یخ، سوخت ها، کودهای کشاورزی، محصولات تصفیه کننده سطح غیر فلزات، روان کننده ها، محصولات درمانی، جوهرها و تونرها، محافظت از گیاهان، رنگ ها و نساجی ها، واکس، محصولات روکش کننده و …. .

فوتس اویل به کدام کشورها صادر می شود؟

Foots Oil به کشورهای مختلف براساس نوع کاربرد و مصرف از جمله آمریکای جنوبی، خاورمیانه، اروپا، آفریقا و … صادر می شود.

بهترین فوتس اویل در اصفهان از کجا تهیه کنیم؟
بهترین فوتس اویل در اصفهان

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فروش فوتس اویل (Foots Oil) در اصفهان

مهمترین عامل اثربخش در تعیین قیمت فوتس اویل (Foots Oil) کیفیت و میزان مرغوبیت این محصول می باشد که نقش بسزایی دارد. البته نوع برند، بسته بندی، حجم تعیین شده محصول نیز بسیار موثر می باشد.

با توجه به اینکه Foots Oil از پارافین جامد تشکیل شده است. محصولی بسیار با کیفیتی است  که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. ویژگی متمایزی که این محصول را از سایر محصولات دیگر متمایز کرده این است که هیچگونه ناخالصی و مواد نگهدارنده ای ندارد. البته وارداتی و صادراتی بودن این محصول از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن است. با افزایش یافتن مقدار تقاضا در بازار قیمت ها نیز بیشتر خواهد شد. یکی از مقرون ترین شیوه های خرید این محصول خرید به صورت عمده است که می توانید از شرکت های تولیدکننده بودن واسطه از جمله شرکت تولیدی مبین شیمی اسپادان که جزء برترین تولیدکنندگان این محصول در اصفهان است، با قیمت مناسب تهیه کنید.

جمع بندی

در این نوشتار آموختید که Foots Oilدر اصفهان چیست؟ چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟ همچنین متوجه شدید که چه عواملی بر روی قیمت فوتس اویل در اصفهان تاثیر می گذارد. در صورتی که قصد خرید Foots Oil در اصفهان را دارید همین حالا سفارشات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *